0%
+48 12 433 03 95, 12 422 56 11 sekretariat@swm-adwokaci.pl

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ

 „SWM-ADWOKACI.PL”

 

§ 1

Wstęp

1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.).

2. Regulamin określa zasady korzystania z niżej zdefiniowanej Strony Kancelarii, w szczególności zasady korzystania z niżej zdefiniowanych Usług.

3. Regulamin zostaje nieodpłatnie udostępniony na stronie www.swm-adwokaci.pl i jest dostępny dla każdego Użytkownika w formie umożliwiającej jego każdorazowe utrwalanie, przechowywanie oraz odtwarzanie.

4. Korzystanie ze Strony Kancelarii odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie.

5. Kancelaria ma prawo w dowolnym momencie modyfikować Stronę Kancelarii, zawiesić jej działanie albo zaprzestać prowadzenia Strony Kancelarii.

 

§ 2

Definicje

Określenia występujące w Regulaminie, pisane dużą literą, mają następujące znaczenie:

Kancelaria – „SWM– Adwokaci” z siedzibą w Krakowie, ul. Garncarska 3/1, 31-115 Kraków, adres e-mail: sekretariat@swm-adwokaci.pl;

Strona Kancelarii – strona internetowa Kancelarii, znajdująca się pod adresem www.swm-adwokaci.pl;

Użytkownik – podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystający z sieci Internet i ze Strony Kancelarii;

Usługobiorca – Użytkownik korzystający z Usługi;

Usługa – każda z usług świadczonych przez Kancelarię drogą elektroniczną z wykorzystaniem Strony Kancelarii, określonych w § 5 Regulaminu;

 

§ 3

Warunki świadczenia Usług

1. Świadczenie Usług przez Kancelarię jest nieodpłatne.

2. Świadczenie Usług odbywa się na zasadach opisanych w Regulaminie.

3. Kancelaria ma prawo w dowolnym czasie zaprzestać świadczenia Usług, czasowo wstrzymać świadczenie Usług albo zmienić (w szczególności ograniczyć) zakres Usług lub sposób ich świadczenia.

4. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe działanie Usług wynikające z przyczyn niezależnych od Kancelarii, w tym z przyczyn technicznych (np. zakłócenia w działaniu systemów teleinformatycznych).

 

§ 4

Działania zabronione

Użytkownikowi zabrania się:

a) wprowadzania na Stronę Kancelarii albo do systemów teleinformatycznych, z których korzysta Kancelaria, treści:

naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, dobre obyczaje albo naruszających dobra osobiste jakichkolwiek podmiotów;

mogących spowodować zakłócenie działania Strony lub systemów teleinformatycznych Kancelarii (w tym wskutek ich przeciążenia); w szczególności zabrania się używania albo wprowadzania jakiegokolwiek oprogramowania mogącego mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie Strony Kancelarii albo wykorzystywanych przez Kancelarię systemów teleinformatycznych;

b) podawania nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub nieaktualnych informacji albo danych (w tym danych osobowych Użytkownika albo osób trzecich);

c) kopiowania i utrwalania treści umieszczonych na Stronie Kancelarii lub w innych materiałach Kancelarii, wykorzystywanych przy świadczeniu Usług;

d) rozpowszechniania nieprawdziwych informacji na temat treści zamieszczonych na Stronie Kancelarii, w innych materiałach Kancelarii, wykorzystywanych przy świadczeniu Usług.

 

§ 5

Rodzaje Usług

Na warunkach określonych w Regulaminie Kancelaria świadczy następujące Usługi:

a)      umożliwienie przesyłania Kancelarii zapytań związanych z usługami prawnymi i rekrutacyjnymi prowadzonymi przez Kancelarię.

 

§ 6

Umożliwienie przesyłania zapytań związanych z usługami prawnymi i procesami rekrutacyjnymi

1. Za pomocą funkcjonalności znajdującej się na Stronie Kancelarii pod zakładką /Kontakt/ Kancelaria umożliwia przesyłanie do Kancelarii zapytań związanych z usługami prawnymi i procesami rekrutacyjnymi.

2. Celem wysłania zapytania Użytkownik powinien wpisać tekst zapytania w polu formularza kontaktowego oraz podać adres e-mail, na który ma zostać przesłana przez Kancelarię odpowiedź.

3. W przypadku niewpisania zapytania albo niepodania adresu e-mail, o których mowa w pkt 2 powyżej, wiadomość nie zostanie wysłana.

4. Wysłanie zapytania w sposób wskazany w punkcie 2 powyżej oznacza akceptację Regulaminu.

5. Zasady przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię w związku z Usługą określa dokument Zasady przetwarzania danych osobowych dostępny w sekretariacie Kancelarii tj. w Krakowie przy ul. Garncarskiej 3/1, 31-115.

 

§ 7

Wymagania techniczne

Dla prawidłowego korzystania z Usług konieczne jest dysponowanie (w zależności od rodzaju Usługi):

a) urządzeniem połączonym z siecią Internet oraz poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową z włączoną obsługą plików cookies;

b) aktywnym kontem poczty e-mail.

 

§ 9

Reklamacje

1. W przypadku nieprawidłowości działania Usługi Usługobiorca ma prawo złożenia reklamacji na następujący adres e-mail: sekretariat@swm-adwokaci.pl.

2. Reklamacja powinna zawierać opis występującego problemu i adres e-mail Usługobiorcy, umożliwiający Kancelarii przekazanie Usługobiorcy odpowiedzi na reklamację. Kancelaria może zwrócić się do Usługobiorcy o podanie dodatkowych informacji, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.

3. Kancelaria udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia uzyskania pełnych informacji o problemie zgodnie z pkt 2 powyżej.

 

§ 10

Zmiana Regulaminu

1. Kancelaria zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu w każdym czasie.

2. Zmiana treści Regulaminu staje się skuteczna z momentem zamieszczenia Regulaminu w zmienionej wersji na Stronie Kancelarii, chyba że Kancelaria zamieści tam komunikat wskazujący na dzień, od którego zmiana Regulaminu staje się skuteczna.

 

§ 11

Postanowienia końcowe

1. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

2. Prawo polskie znajduje zastosowanie w zakresie nieuregulowanym w Regulaminie.